Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

08 September, 2012

NYC n° 253 Mint Macaroon

Vi presento lo smalto NYC n° 253 Mint Macaroon.
Fotografie: fuori al sole. Due strati di smalto.

Predstavljam vam lak za nokte NYC n° 253 Mint Macaroon.
Fotografije: napolju na suncu. Dva sloja laka.

I present to you the nail polish NYC n° 253 Mint Macaroon.
Photographs: outside in the sun. Two layers of nail polish.









12 comments:

  1. Replies
    1. A tek kada mu se doda neki nail art...! :-)

      Delete
    2. Pa da. :D Ne moze kod tebe nista jednostavno da bude. :D

      Delete
    3. Moze, moze, ali vrlo retko nosim samo lak na noktima, obicno fotografisem manikir za post u kome predstavljma novi lak, a onda taj lak odmah dobije neki nail art "dodatak" za nail art post! :-)

      Delete
  2. It's such a pretty color - I have it too, but mine is much more Tiffany blue - very close to China Glaze For Audrey. Yours is a very pretty mint!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, it's a pretty colour, I agree :-) but when I saw it, I immagined some nail art on it.. :-)

      Delete
  3. Tole pa ni moja barva, imela sem podoben lak, pa ni prišel več na vrsto. Ampak na tebi vseeno izgleda zelo dobro!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da ga necu nositi ovako, samo njega na noktima, ali sam sigurna da cu ga nositi sa raznim nail art kreacijama! :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)