Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

10 September, 2012

Debby Color Play n° 110 Sea Flora

Vi presento lo smalto Debby Color Play n° 110 Sea Flora.
Fotografie: fuori al sole, due strati di smalto, senza top coat.

Predstavljam vam lak za nokte Debby Color Play n° 110 Sea Flora.
Fotografije: napolju na suncu, dva sloja laka, bez top coat-a.

I present to you the nail polish Debby Color Play n° 110 Sea Flora.
Photographs: outside in the sun, two layers of nail polish, without top coat.













10 comments:

  1. As always a lovely job :)

    I have nominated you for Liebster award!!
    Good luck and keep up the good work :)

    (http://baroquefool.blogspot.com/2012/09/i-was-nominated.html)

    xoxox
    gin

    ReplyDelete
  2. This is an interesting green, makes me both think of spring and of fall and mossy colors...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, I think I could wear it also alone sometimes.. But of course I put some nail art on it this time! ;-)

      Delete
  3. E' proprio bello! Ne ho uno simile della B by Limoni che adoro da mettere sui piedi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sono d'accordo! Potrei portarlo anche così, ma i miei occhi vedono sempre qualche nail art sopra ogni smalto...! :-)

      Delete
  4. Replies
    1. Hahaha.... dacu ja tebi "smisna bojica"! Vidi u sledecem postu kako se lepo moze ukombinovati sa drugim bojama! :-)

      Delete
  5. Ne morem verjeti, da me na tvoj blog ni bilo kar 2 tedna!!! Ups, tole napako bom popravila, pripravi se na veliko mojih komentarjev. ;D
    Tole je prvi deBBy lakec, ki ga vidim in ne "jokam", ker ga nimam. ;)) Je pa res, da si pred časom niti slučajno ne bi namazala podobnega laka, zdaj pa malo spreminjam okus in takšni smešni zeleni odtenki me vedno bolj pritegujejo zaradi teh zanimivih bleščic. Mogoče ne bi škodilo, če bi si omislila kaj podobnega in poskusila, kaj praviš? No, pa saj že vem, kaj boš rekla, ena lakoholičarka drugi, hihi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nista se ja ne bunim za tvoje komentare, samo ti pisi kad stignes!
      Sta da ti kazem, "lakoholizam" je u odmakloj fazi i kod tebe i kod mene! Ja cu ovaj lakic da koristim za neke nail art kombinacije, ovako samog ne verujem da cu da nositi... treba mu neki lep crtez da mu pravi drustvo! :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)