Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

19 September, 2012

Maybelline n° 130 Rose Poudré

Vi presento lo smalto Maybelline n° 130 Rose Poudré.
Fotografie: fuori al sole. Due strati di smalto.

Predstavljam vam lak za nokte Maybelline n° 130 Rose Poudré.
Fotografije: napolju na suncu. Dva sloja laka.

I present to you the nail polish Maybelline n° 130 Rose Poudré.
Photographs: outside in the sun. Two layers of nail polish.










6 comments:

  1. sviđa mi se ovaj puder... ne nosim često ovakve lakove, ali ih volim :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja ih cesto ne nosim, ali ovaj mi se svideo vec kada sam ga videla u bocici, pa mi se onda svideo i kada sam ga videla na noktima... A tek sto mi se svideo kada sam mu dodala nail art...! :-) A to ces videti u narednom postu! :-)

      Delete
  2. This kind of color looks great on you, it seems you can use any color - even yellow ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Maria! :-) You know that you're putting the gasoline on the fire? :-)

      Delete
  3. Evo, tudi jaz podobnih lakov ne nosim prevečkrat, ampak izgledajo pa super in na njih paše praktično vse, ni važno, kako si oblečena. :) Zadnje čase jih nosim bolj pogosto, ker si v službo se ne upam namazati nohtov s kakpno udarno barvo. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U pravu si, dobri su za posao ako ne mozes da nosis neke zive boje, a i uz njih se dobro slaze sve od odece... Ja ih ne nosim previse, a ovaj mi se dopao... samo sto sam mu odmah posle fotografisanja dodala cvetove...! :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)