Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

09 September, 2012

Debby Color Play n° 146 Golden

Vi presento lo smalto Debby Color Play n° 146 Golden.
Fotografie: fuori al sole, due strati di smalto, senza top coat.

Predstavljam vam lak za nokte Debby Color Play n° 146 Golden.
Fotografije: napolju na suncu, dva sloja laka, bez top coat-a.

I present to you the nail polish Debby Color Play n° 146 Golden.
Photographs: outside in the sun, two layers of nail polish, without top coat.





12 comments:

  1. Mi piacciono un sacco gli smalti dorati, e questo è proprio bello!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cercavo uno dorato e coprente... e l'ho trovato :-)

      Delete
  2. It's pretty, I think it looks a lot like China Glaze Midnight Kiss!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I don't have China Glaze Midnight Kiss, I have only two golden nail polishes, one is Kiko but it doesn't cover as good as this one! :-)

      Delete
  3. Oh, lepotec! Nisem še videla deBBy lakca, ki mi ne bi bil všeč. ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi... nama lakoholicarkama su svi lakovi vsec! :-)

      Delete
  4. oh, čini mi se da mi treba zlatni lakić :-D

    ReplyDelete
  5. kako se ova jesen sve vise vuce i ja razmisljam da bi trebala izvuc onog zlatnog kojeg imam, moj je doduse zuci od ovog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izvlaci ga i nemoj da ga stavis samog na nokte, dodaj mu neki listic :-)

      Delete
    2. jedino ako mi koji padne s kakve grane pa da ga zalijepim ^_^

      Delete
    3. Pa mozes nesto i da zalepis, mada... nalepnice nisu bas moja omiljena tehnika... :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)