Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

12 September, 2012

Debby Color Play n° 54 Purple

Vi presento lo smalto Debby Color Play n° 54 Purple.
Fotografie: fuori al sole, due strati di smalto, senza top coat.

Predstavljam vam lak za nokte Debby Color Play n° 54 Purple.
Fotografije: napolju na suncu, dva sloja laka, bez top coat-a.

I present to you the nail polish Debby Color Play n° 54 Purple.
Photographs: outside in the sun, two layers of nail polish, without top coat.










10 comments:

  1. *Dies - the most beautiful purple ever! :) i want!

    ReplyDelete
  2. I agree with Lydia, this is gooorgeous - I want it too LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Is there something that we, "nail-polish-holics" don't want? :-)

      Delete
  3. boja je stvarno super :-D
    prije sto godina i tu su se mogli naći debby lakići, doduše onda su bile drugačije bočice, odavno ih nisam vidila :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, boja mi se stvarno dopada :-)
      A sto se tice lakica, bolje da ti ne pricam sta sam do pre godinu dana koristila (u smislu 3 lakica, jedan providni, jedan roze boje i jedan neki sedefasti...), pa su svi lakovi za mene novost! :-)

      Delete
  4. lijepa topla ljubicasta, svidja mi se :)

    ReplyDelete
  5. Uf, pa res moram priti enkrat k tebi!! Takrat gremo pa v šoping za temi deBBy lakci, jaz jih ne morem več samo gledati, ampak jih nujno rabim. ;D
    Pa še v Kiko trgovini se bova mimogrede ustavili, hihi! ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, onda ova nasa dvojica nece da nas puste da izadjemo iz kuce, ili ce nas pustiti ali ce nam dati po €10 jer bi nam se inace desilo da ispraznimo kreditnu karticu...! :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)