Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

25 September, 2012

Golden Rose Sweet Color n° 28 Red

Vi presento lo smalto Golden Rose Sweet Color n° 28 Red.
Fotografie: fuori al sole, due strati di smalto, senza top coat.

Predstavljam vam lak za nokte Golden Rose Sweet Color n° 28 Red.
Fotografije: napolju na suncu, dva sloja laka, bez top coat-a.

I present to you the nail polish Golden Rose Sweet Color n° 28 Red.
Photographs: outside in the sun, two layers of nail polish, without top coat.










12 comments:

  1. Replies
    1. A vidis, ja nju nikad ne bih mogla nositi samu na noktima... Od crvenih bi mogla nositi neku tamno crvenu, a to bi onda vec bila boja vina ili bordo, pa to onda vise i nije crvena.. :-)

      Delete
  2. Replies
    1. Yes, I think so, but I couldn't wear it alone, red is not really one of "my colours", but with some nail art on... :-)

      Delete
  3. It's soo beautiful and classic, love it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yessss... but I really have to put some nail art on it :-)

      Delete
  4. super je, prava crvena, ova boja je must have u svacijoj kolekciji lakova

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, vidis, a ja bih bez nje mogla savrseno ziveti, mislim nije da mi se ne dopada, ali bih je sutra menjala za bilo koju nijansu plave ili ljubicaste boje... :-)

      Delete
  5. Lep in klasičen lakec, pa super ti paše! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moze, moze, ali samo za jedan dan... i nesto mora da se doda na njega...! :-)

      Delete
  6. hai delle unghie bellissime!!

    http://pearlslipstickandchocolate.blogspot.com/

    ReplyDelete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)