Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

05 September, 2012

Blooming little flowers on brown leather

Kiko Frozen n° 01 Brown Leather, click on the link to see it! :-)
Kiko n° 274 Gold Microglitter
Golden Rose Nail Art n° 108 Golden
Acrylic colours
NYC n° 138 Classy Glassy top coat










16 comments:

  1. Cute little flowers, looks like a piece of fabric, great colors!

    ReplyDelete
  2. This is amazing! Absolutly gorgeous!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awww...thank you! :-) But it's just a bunch of dots and a lot of patience! :-)

      Delete
  3. Preslatko! ^^ Koliko cesto menjas lak? :} Svaka ti cast kako stignes. Ja kad idem u skolu, nokti su mi na poslednjem mestu. Uglavnom imam samo providni lak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :-) Uhm, menjam lak i kreacije na noktima svaki dan :-) Naravno to zavisi od slobodnog vremena, ali obicno se trudim da pronadjem bar sat vremena i da se malo igram sa noktima :-)

      Delete
  4. aaaa, ovo me podsjeća na... jel znaš šta je toledsko zlato? uglavnom, tamo ti rade nakit na kamenčiću, crtaju s listićima zlata, imala sam takav prsten, ne znam di je nesta... ova me manikura na to podsjetila (lipo se sitit dragih stvari i dobrih vremena) i baš mi super :-D
    http://www.lands-faraway.com/damascene.htm
    poćiri ako te interesira :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogledala sam sajt, stvarno lepe stvarcice, svidjaju mi se neki privesci za lancic, moracu malo bolje da sve to pregledam... :-) Iskopaj taj prsten pa ga uslikaj sa nekim lepim manikirom, da ga vidim :-)

      Delete
  5. Luštne rožice, jaz bi jih sicer verjetno naredila manj, ampak potem pa ne bi dobila tako krasnega efekta, izgleda skoraj kot animal print, pa v resnici ni. =))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovde je malo bila "guzva", toliko cvetova je htelo da ucestvuje u mom manikiru, nisam znala kako da ih odbijem! :-)

      Delete
  6. This manicure looks like nail stickers (another one manicure that looks like nail stickers I'd better say ;)). Amazing job!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, Irina! :-) Yes, it does have a strange "pop-up" effect! :-)

      Delete
  7. Che belleeeeeee!!!!!!! Ho visto che anche tu usi un top coat della NYC, com'è? Io uso il Turbo Dry.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ho anche NYC Turbo Dry, però lo uso con un po' di cautela; mi è successo che qualche volta mi ha rovinato il disegno :-)
      Mi trovo meglio con NYC Classy Glassy :-)

      Delete
    2. Grazie! Allora prossima volta che capito lo cerco, top coat che costano poco sono sempre da provare ahah!

      Delete
    3. Non posso dire di essere una grande conoscitrice dei top coat, ho utilizzato i top coat Kiko e adesso già da un bel po' di tempo utilizzo i top coat NYC che trovo a buon prezzo e mi vanno bene :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)