Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

07 December, 2013

Christmas lights

I got the inspiration for this manicure from Coewless Nail Polish Blog, after having seen her manicure Jolly Hollydays #1 - Christmas lights :-) 
As a base colour, she used a golden glitter nail polish, but I decided to use one of my textured nail polishes. 
Working on textured nail polishes is not so easy, the surface is rough and it makes more difficult drawing straight lines and thin lines, but with a little bit of patience I got the result that I wanted :-)

I hope you like it! :-) 

Golden Rose Holiday n° 73, light green
Acrylic colours









22 comments:

  1. I ti s lmapicama ko i Zana i opet mi se svidjaju lampice vise nego podloga :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se s vremena na vreme upali neka lampica i krenem da pravim manikire koji su prigodni za doba godine u kome se trenutno nalazimo, a ne samo cvece - tackice - cvece... :-) Sad je vreme da sijaju lampice! :-)

      Delete
  2. I think these are the best Christmas lights mani ever! EVER! :) gorgeous i like how the texture polish looks as a background.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your kind words! :-) And, yes, I think that textured polishes are great, I love them! :-)

      Delete
  3. ma tvoje su stoitri puta bolje od mojih, vidi se čija je ruka preciznija ;)
    prekrasna manikura, za razliku od Lendoxie, meni se sviđa i podloga :D
    i original je odličan, premda moja inspiracija nije direktno od nje došla... ali može biti da mi je podsvjesno ostala u glavi, tko će se sjetiti svega što vidiš u blogosferi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma, svaka je lepa na svoj nacin, samo su tvoje svetiljke malo "buckastije" od mojih :-) A inspiracija ima na svakom uglu, i previse... :-)

      Delete
  4. Bellissime! E davvero uniche! Ho visto nail art di questo genere anche lo scorso anno ma mai con uno smalto textured come base!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Grazie, Simona! :-) In effetti, disegnare su uno smalto textured è un po' più difficile visto la ruvidità della superficie, ma è stata una bella sfida! :-)

      Delete
  5. Oh wow!!! GORGEOUS!!!!! So festive!!

    ReplyDelete
  6. It looks fantastic! :)

    ReplyDelete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)