Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

30 July, 2012

Rings Part Five: Antique Bronze Oval Rings

I present to you some rings made with various nail polishes from my nail polish collection :-)
This group of rings is named Antique Bronze Oval Rings :-)


ABOR 1

ABOR 2

ABOR 3

ABOR 4




12 comments:

  1. Replies
    1. Baza prstena je specificna, meni se ovaj tip prstena najvise svidja, a sto se tice boja moji omiljeni su prvi i poslednji, ali naravno sve je stvar ukusa :-)

      Delete
  2. Replies
    1. Znas da sam lak sa kojim sam napravila prvi prsten dosao iz inostranstva? Znas od koga? :-)

      Delete
    2. Uuuuu, ma nemam pojma! =)) A je to Essence Skyscraper? Meni izgleda ful kul, kot bi bil prstan iz granita! =))
      P.S.: Ugani, kaj je prišlo danes v moj nabiralnik!... =D =D =D Ti pošljem mail, hihi! HVALAAAAAA!!! <3

      Delete
    3. Bravo, pun pogodak, to je Essence Skyscraper! I stvarno uzivo ostavlja prekrasan utisak, mislim da cu da ga zadrzim za sebe, hihihi...! :-) Ne, necu da ga zadrzim sada, ali mozda cu da ga napravim... sacuvala sam po jednu bazu od svake vrste prstena, pa jos uvek razmisljam kojih boja da napravim moje prstenove! :-)
      Ako je ono sta ja mislim, onda moram da pohvalim postansku sluzbu! Dobro, cekam email :-)

      Delete
  3. Oh, the pink one is extra gorgeous, love them all tho...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Maria! My favourites are the first one and the last one :-)

      Delete
  4. Poslednji, poslednji...za njega glasam :)

    ReplyDelete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)