Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

30 July, 2012

Double blue V french manicure with white rose

This manicure is similar to an old one that I called "Light pink & black french manicure with white rose", click on the link to see it! :-)


Kiko n° 384 Gentian Blue
Pupa Holographic n° 034 Denim Blue, click on the link to see it! :-)
Acrylic colours
NYC n° 138 Classy Glassy top coat









8 comments:

  1. ajme, evo opet onih savršenih ružica... ma k'o naljepnice cu, predivne, a i lakići su krasni... eh, da je meni znat tako crtat ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe... ma tu nista nije savrseno, ko zna mozda su stvarno u pitanju nalepnice :-) ali lakici jesu krasni... :-)

      Delete
  2. Jaaa, ta varianta mi je pa veliko veliko bolj všeč! =)) Barve so zakon! ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa, morala sam jos jednu varijantu da napravim, prosli put te je roze-crna varijanta podsetila na umazane nokte u detinjstvu, hihihi.. komentar jos uvek tamo stoji kao dokaz :-)

      Delete
  3. Very sweet and elegant, well done :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Maria! :-) Yes, it was kind of elegant and I really like these colours! :-)

      Delete
  4. ajme ovaj gentian blue predobro izgleda O_O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedina mana mu je sto farba i nokte i kozicu oko noktiju, svaki put kada ga skidam sva se umackam... :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)