Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

27 July, 2012

Rings Part Three: Antique Bronze Crown Round Rings

I present to you some rings made with various nail polishes from my nail polish collection :-)
This group of rings is named Antique Bronze Crown Round Rings :-)


ABCRR 1

ABCRR 2

ABCRR 3

ABCRR 4




10 comments:

  1. Jako lep ram. ^^ Ako to tako mogu da nazovem! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moze i ram, zasto da ne... ja to zovem prstenova baza, hihihi... :-)

      Delete
  2. svi su lepi alitreci i cetvrti su najlepsi,bice da mi te boje vise odgovaraju :)!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Zame bi bili te prstančki verjetno preveliki, ampak to še ne pomeni, da mi niso lepi. ;) Super so! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da ti ne bi bili preveliki, ali da ne bih ovako uzaludno pisala, moram da napravim jednu fotografiju sa po jednim prstenom od svake vrste koju sam napravila i da ti je posaljem, pa ces moci da uporedis velicinu ostalih prstenova i tvog prstena! :-)

      Delete
  4. ova tura mi je sjajna, pogotovo ovaj sa make it golden. mislim da ce ti proba na tom sajmu jako dobro proc ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, meni se u ovoj turi najvise dopada drugi prsten po redu, to bi bio ABCRR2, uzivo se njegova boja tako lepo pretvara iz zelene u plavu... :-) I ja se nadam da ce biti nesto od te prodaje :-)

      Delete
  5. Možda da si ih slikala na ruci da se stekne prava ideja o veličini...vidim da je i to bila tema, pa eto dodajem predlog :)
    Super su!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prekasno je... prodati su, poklonjeni, mozda ima jos poneki koji je ostao, samo trebala bih da kopam da ih pronadjem... verovatno cu na njih naleteti kad se najmanje nadam... :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)