Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

25 July, 2012

Rings Part One: Antique Bronze Round Rings

I present to you some rings made with various nail polishes from my nail polish collection :-)
This group of rings is named Antique Bronze Round Rings :-)

ABRR 1

ABRR 2

ABRR 3

ABRR 4

ABRR 5 



ABRR 6

19 comments:

  1. Beautiful rings! The second one is made with Essence Blue Addicted? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! :-) Yes, it is made with Essence Blue Addicted, I know you have it :-)

      Delete
  2. krasni su, i mene je uhvatila manija ovakvog prstenja pa sam morala slagat uz svaku manikuru... sad me to već pušta :-)
    prvi mi je najzanimljiviji, jedva čekam vidjet i ostatak :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su neki mnogo zanimljivi, ali na zalost na poslu nema sanse da ih nosim, a ovako kad izadjem uvek sam ili u zurbi ili u nekom sportskom fazonu, pa se ni ne setim prstenja...
      Inace sam ih napravila za jedan letnji "vasar", da ga tako nazovem, tj. za jednu letnju proslavu koja se svake godine odrzava u mestu gde je rodjen moj muz, pa tako ljudi mogu i da izloze i prodaju razne proizvode, pocev od "umetnickih" pa sve do onih gastronomskih... njam, njam... to ne moze da prodje bez nekih dobrih krofni ili palacinki sa Nutellom... :-)
      Prosle godine sam iz radoznalosti probala i ja da nesto izlozim i tog dana sam prodala ako se dobro secam 4 crepa i nekoliko oslikanih kamencica :-) Videcemo sta ce biti ove godine, ubacujem i prstenje u "prodajnu ponudu", a i manikir usluge ako bude zainteresovanih dama... hihihi...! :-)

      Delete
    2. bravo, novčić više nikad na odmet... još ako ga možeš potrošit na lakiće, di ćeš bolje ;-)

      Delete
    3. Pa naravno, draga moja, kako si ti lako pogodila gde cu da potrosim svaki novcic... ako nesto zaradim...! :-)

      Delete
  3. They are so pretty - it could be fun to try one day.
    You should make some with nail art in too :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Maria :-) Yes, I think it is realy interesting creating something like this... I think I will try also some nail art, but it is kind of different than normal nail art, for example first you need to draw flowers, leafs and details on the flat side of this glass and then the base colour... or for example first the crackle nail polish and then the base colour... yes, I think it will be interesting... :-)

      Delete
  4. Čudoviti so, sploh se ne morem odločiti, kateri mi je najlepši! <3
    Mislim, da boš imela na sejmu ogromno prometa in jih bo takoj zmanjkalo! ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najlepsi nije medju ovima, on je u Ljubljani! :-) Juce sam dobila potvrdu da ce se sajam-vasar ipak odrzati, 3. i 4. avgusta, nadam se da ce biti tako kako ti mislis i da ce biti zainteresovanih i za prstenje, a i za crepove i kamenje :-)

      Delete
  5. Replies
    1. Thank you, Lydz! :-) It was very interesting making them! :-)

      Delete
  6. OMG, they look absolutely gorgeous. The first and the second one are my favorites. When it comes to big rings I am a fan, love them!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! :-) These rings are not exactly so big, I guess I made a mistake because I didn't make any photo with the ring on my finger :-) so you can't see how big it exactly is...
      Yes, sometimes I wish I had 100 of them, one for every manicure... :-)

      Delete
  7. fora su prstencici, prvi mi se najvise svidja, a nije ni ovaj sa blue addicted los :) ja nisam bas neka osoba od prstenja, stvarno ih rijetko nosim, sad za ljeto nisam uzela nijedan sa sobom O_o al bar nausnica imam sa sobom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ih napravila za jedan letnji "vasar" (vidi odgovor na komentar Nail Crazy iznad), nadam se da cu da ih prodam, a za mene sam ostavila od svake vrste po jednu bazu za prsten i odgovarajucu polulopticu, pa cu na miru odluciti koje boje da upotrebim i da ih napravim za mene, ali to kad prodje ova letnja guzva... :-)

      Delete
  8. they are amazing! you did great work, i love these rings much more than the "normal" rings made of nailpolish. can I ask you, where you buy your stuff for polish rings?

    <3 Lily

    ReplyDelete
  9. Bellissimi! Le basi di questi anelli sono davvero molto particolari.. Posso chiederti dove le compri? :)

    ReplyDelete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)