Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

21 July, 2012

Ladybug

Kiko Holographic n° 353 Red Supernova, click on the link to see it! :-)
Acrylic colours
NYC n° 138 Classy Glassy top coat








...and some more photos with my favourite little soft fluffy friend with her beautiful smile... :-)







16 comments:

  1. opet si mi ukrala ideju, i kako si samo znala šta mi se mota po glavi :-p
    krasna ti je bubamarica, preslatka *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa, sta da ti radim kad nisi instalirala antivirus! :-) Mnogo volim bubamare, pa mi nikad nije tesko da ih crtam... :-)

      Delete
  2. Aww, this is soo cute, very well painted, I love it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Maria! :-) I love ladybugs, I really believe they bring good luck! :-)

      Delete
  3. Hjooj sto je slatko. :D Najsladji ladybug dizajn koji sam videla. :3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :-) Tako nekako je sve i pocelo, s vremena na vreme sam na "golom" noktu crtala bubamaru akrilnim bojama i zasticivala je top coat-om... i malo po malo, izgleda da sam postala "lakoholicarka" :-)

      Delete
    2. :D Samo mi jos akrilne boje fale. :]

      Delete
    3. Pa, njima je mnogo lakse crtati nego lakovima :-)

      Delete
  4. jao kako je bubamara preslatka i ova na noktima, a pogotovo plisana <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovu na noktima mogu i da ti poklonim, ali ovu plisanu ne, ona me prati vec mnogo, mnogo godina... :-)

      Delete
  5. Both the manicure and the photos are SO cute! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Irina! :-) I love ladybugs and I have some more ideas about ladybug manicure, but they will have to wait on my "to do" - list... :-)

      Delete
  6. Bubamara, super!!! =) Všeč mi je, ker jih imaš tako na nohtkih kot eno tudi v rokah, hihi! =))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trazila sam i neku zivu bubamaru da mi pozira, ali nisam pronasla ni jednu u blizini... ili su alergicne na lakove i aceton pa su pobegle, ili im se nije svideo manikir pa nisu htele da poziraju zajedno sa mojim noktima... :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)