Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

26 February, 2012

Rising blue flower
















Smalti:
Kiko n° 345 Verde Giada
Golden Rose Nail Art n° 126 blue
NYC n° 134 Pinstripe white bianco
Bottega Verde gocce asciugasmalto istantaneo

Lakovi:
Kiko n° 345 svetlo zelena
Golden Rose Nail Art n° 126 plava
NYC n°134 Pinstripe white bela
Bottega Verde kapljice za brzo sušenje laka

Nail polishes:
Kiko n° 345 Jade Green
Golden Rose Nail Art n° 126 blue
NYC n° 134 Pinstripe white
Bottega Verde nail polish dryer




9 comments:

  1. fantastično, nadam se da si s ovom otišla na dotting natječaj :-D

    p.s. 'aj' molim te makni više ovu provjeru riječi jer ću zbog nje ispalit na živce :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa ovom ne mogu da učestvujem jer je rađena sa četkicom (plavi listići i latice), jeste da je bila malena, ali je u svakom slučaju četkica :-) Tačkalica je poslužila samo za centar cvetova i za bele tačkice okolo :-)

      Inače, ovo ne bi bilo dovoljno za pobedu ili neki dobar plasman, tako da moram da nastavim da isprobavam dok ne budem zadovoljna, a onda ćemo da pokažemo tim "strancima" šta mi umemo! :-) Ha-ha-ha..! :-)

      A za ovo drugo: pa moraš da dokažeš da nisi robot, hihihi...! Vidiš, do sada mi se niko nije bunio zbog toga... Možda zato što si ti jedna od mojih retkih pravih vernih followers-a koja redovno misli na mene i ostavlja mi svoje komentare, pa se zato i smorila što svaki dan mora da troši živce na proveru reči!

      Ja se sada malo šalim, ali baš volim da primam tvoje komentare, pa neka me i grdiš i hvališ, šta god u tom postu zaslužim :-)

      Inače, ne znam kako da skinem tu kontrolu reči, mislim da si ti to u jednom od tvojih starijih postova objasnila jednoj prijateljici-blogerki, moraću to odnekud da "iskopam"... :-) a do tada nastavi da kuckaš slova koja vidiš na ekranu, izbori se, važno je da na kraju komentar stigne do mene! :-)

      Delete
    2. Jaz imam to pod zavihki: "Nastavitve", "Komentarji", "Želite prikazati preverjanje z besedo za komentarje?" in potem izberem "Ne". Če preko novega bloggerja tega ne vidiš, preklopi na stari pogled (na novem bloggerju imaš zgoraj desno "Možnosti Bloggerja" in tam izbereš "Stari Blogger Vmesnik"). Tako je vsaj pri meni. Sedaj, ko so te besede za preverjanje postale tako nečitljive, sem tudi jaz izključila to funkcijo in zaenkrat nimam nobenih težav. =) Brala pa sem, da če dobivaš spam komentarje, v nastavitvah pri komentarjih ne dovoliš več anonimnih komentarjev in potem punce z lepimi nohtki niso imele več nobenih težav. ;D

      Delete
    3. Hvala! Sasvim sam zaboravila da to tako ide... Obavljeno! Hajde sada dajte neki komentar, da proverimo da li funkcioniše, hihihi..! :-)

      Delete
  2. It's lovely! The design looks embossed and I like it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! :-)
      You are a real nail artist and makes me happy that you like it! :-)

      Delete
  3. Všeč so mi barve, žive in svetle! =) Ta manikura mi zaradi njih in tudi zaradi rožic izgleda kot vzorček na oblekici za punčke in zato mi je še bolj všeč, vedno padem na takšne stvari! ;D

    ReplyDelete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)