Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

12 February, 2012

Guest post: Rainbows and Blues

Oggi ho una ospite sul mio blog, lei è Kvacka, la mia carissima cugina e amica blogger, l’autrice del blog Rainbows and Blues. Per questa occasione ha preparato una manicure molto bella e molto particolare che mi è piaciuta veramente tanto! Kvacka, grazie per essere stata mia ospite! Spero di ripetere questa eccitante esperienza al più presto possibile! :-)

Danas je moj gost na blogu Kvačka, moja draga rođaka i prijateljica blogerka, autorka bloga Rainbows and Blues. Za ovu priliku je pripremila jednu veoma lepu i čudesnu manikuru koja mi se zaista mnogo dopala! Kvačka, hvala za tvoje današnje gostovanje! Nadam se da ćemo uskoro ponoviti ovo uzbudljivo iskustvo! :-)

Today I have a guest on my blog, she is Kvacka, my dear cousin and blogger friend, the author of the Rainbows and Blues blog. For this occasion she prepared a beautiful and particular manicure that I really liked very, very much! Kvacka, thank you for being my guest today! I hope to repeat this exciting experience as soon as possible! :-)




Ojla! Vesela sem, da sem danes gostja tukaj na blogu Raggio di Luna Nails! Vedno sem občudovala manikure, ki jih ustvarja Raggio. Ko me je povabila, da bi gostovala na njenem blogu, sem takoj vedela, da bi vam rada predstavila drugačno manikuro, kot jih nosim običajno. Za njo sem uporabila lakce, ki mi jih je podarila Raggio, in se malo igrala z njimi.

Hi! I'm very happy to be guest here on Raggio di Luna Nails! I always admire Raggio's nail art creations and when she invited me to do a guest post, I wanted my manicure to be different than usual. I used nail polishes I got from her as a gift and played with them.


 

Najprej sem na nohte nanesla tri plasti temno vijoličnega Kiko laka s holografskimi bleščicami št. 255. Ko je bil lak suh, sem ga poštempljala z vijoličnim lakom China Glaze Joy, uporabila pa sem vzorček s Konad ploščice m63. Zaključila sem z diagonalno črto srebrnega bleščičastega laka Golden Rose 121.

At first I applied dark purple Kiko nail polish with holographic glitter No. 255 on my nails. Once the polish was dry, I stamped over it with purple China Glaze Joy nail polish and I used a pattern from Konad image plate m63. I finished it up with a silver glittery diagonal line using Golden Rose 121.



Hvala za obisk, Raggio, tebi pa hvala za to čudovito priložnost in zanimivo izkušnjo! =)

Thanks for reading! And Raggio, thank you for this wonderful opportunity and a great experience! =)


1 comment:

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)