Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

18 February, 2012

My dotting tools

In rete ci sono tanti video che mostrano come possiamo fare gli attrezzi per la nail art, in questo caso gli attrezzi per fare puntini, utilizzando le cose che abbiamo nelle nostre case. Uno di questi video potete trovare qui:

Certamente, fare queste cose è molto utile, ma io ho deciso di comprare il mio set di dotting tool, in un modo più facile, veloce e nemmeno tanto costoso :-) E una volta comprati, credo che dureranno tanto tanto tempo :-)

Questo è il mio set di dotting tool. È un set composto da 5 ferretti, in totale 10 punte diverse. Ferretti sono molto maneggevoli e resistenti, oltre a questo hanno i colori diversi, così è molto facile individuare velocemente quello con la grandezza della punta che ci serve. Questi ferretti sono adatti per i lavori con il gel (la cosa che io non faccio, perciò non posso dare i giudizi a proposito) e per i lavori con i classici smalti. A me personalmente sono molto utili per le decorazioni nail art come puntini, petali, linee e sfumature.

Ho comprato il mio set di 5 ferretti tramite eBay, dal negozio Marynailshop nella categoria “Varie” bisogna cercare “5 spot dotting tool nail art ricostruzione unghie gel”, il prezzo è intorno a €5. Il negozio eBay Marynailshop ha prezzi molto competitivi, quasi sempre hanno tantissimi prodotti scontati, spesso anche la spedizione gratuita. Sono molto professionali, efficaci e veloci. Ogni volta quando ho ordinato qualcosa dal loro negozio (e fino ad adesso ho fatto tanti ordini…) sono rimasta contenta sia con il prodotto, che con la spedizione precisa e veloce e spesso ho anche ricevuto qualche piccolo regalo-sorpresa (tipo qualche limetta, adesivi ecc…). Fortemente raccomandati! :-)


Postoji mnogo videa koji pokazuju kako možemo napraviti alatkice za nail art, u ovom slučaju alatkice za crtanje tačkica, od stvari koje svako od nas već ima u svojoj kući. Jedan od tih videa možete pronaći ovde:

Naravno, znati napraviti ovakve stvarčice je korisno, ali ja sam odlučila da kupim moje alatkice za crtanje tačkica, išla sam mnogo lakšom i bržom linijom i sve to nije uopšte mnogo koštalo :-) A jednom kupljeni, mislim da će trajati dugo, dugo…

Ovo je moj komplet alatkica za crtanje tačkica. Komplet sadrži 5 alatkica, ukupno 10 različitih vrhova. Alatkicama se lako rukuje, jako su izdržljive, a osim toga napravljene su u različitim bojama, tako je mnogo lakše brzo odabrati onu koja ima veličinu “loptice” na vrhu koja nam je u tom momentu potrebna. Ove alatkice su pogodne za rad sa gelom (pošto to ne radim, o tome ne mogu dati moje mišljenje) i za radove sa klasičnim lakovima za nokte. Meni su jako korisni za nail art dekoracije, za tačkice, latice cvetova, listiće i određene vrste linija i sfumatura.

Moj set od 5 alatkica za crtanje tačkica sam kupila preko eBay-a, u prodavnici Marynailshop u grupi “Varie” (“razno”) treba pronaći “5 spot dotting tool nail art ricostruzione unghie gel ”, cena je oko €5. Prodavnica eBay Marynailshop ima vrlo povoljne cene, skoro uvek imaju mnoge proizvode na sniženju, često ne naplaćuju ni troškove poštarine (za kupce u Italiji). Jako su profesionalni, efikasni i brzi. Svaki put kada sam nešto naručila iz njihove prodavnice (a do sada sam imala mnogo narudžbina...) bila sam zadovoljna i proizvodom i preciznom i brzom isporukom i često sam dobila i neki mali poklon-iznenađenje (na primer turpiju za nokte, nalepnice za nokte itd...). Preporučujem ih! :-)


There are many video tutorials that teach us how to make our own nail art tools, in this case dotting tools, using the things that everyone has at home. One of these video tutorials you can find here:

Certainly, knowing how to make these tools is useful, but I decided to buy my set of dotting tools, it was much easier and faster way, and it was not expensive neither :-) I bought them and I think they will last for a long, long time..

This is my set of dotting tools. This set has 5 dotting tools, that means 10 different ends (each dotting tool has balls of 2 different sizes at the ends). The dotting tools are easy to work with, they are resistant and they are made in different colours, so you can easily find the one with the right size you need in that moment. These dotting tools are used to work with gel (I don’t work with gel, so I can’t give you my opinion about it), and to work with classic nail polishes. To me they are very useful for my nail art decorations, dots, flower petals, leafs and some particular kind of lines and shades.

I bought my set of 5 dotting tools on eBay, from Marynailshop in the category “Varie” (various) search for “5 spot dotting tool nail art ricostruzione unghie gel” (set of 5 dotting tools), the price is around €5. The eBay shop Marynailshop has very competitive prices, almost always they have a lot of products on sale, often also with free postage (for Italian buyers). They are very professional, accurate and quick. Every time I bought something from their shop (and until now I made a lot of orders) I was very satisfied with the product, with a quick shipping and often I also got some little gift-surprise (like a nail buffer, nail stickers ecc..) Highly recommended! :-)




7 comments:

  1. ja sam svoje nabavila od nekog kineskog selera, mislim da me nisu došle više od 2 dolara ;-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drage nail art koleginice, tek sam sad videla da sam zaboravila da napišem da su ove "tačkalice" magične, samo im daš boje na raspolaganje i one same prave precizne tačkice!!! :-)

      Delete
  2. Jaz pa sem eno dobila za darilo! ;) Hihi, hvala! Nail art s tem orodjem za pikice se mi zdi veliko bolj enostaven kot risanje s čopičem, zato večkrat posežem po njemu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A gde su dokazi? Čekam da vidim neku manikuru punu tačkica!!! :-)

      Delete
  3. Imam i ja ove iste točkalice, kupila na Ebayu za nekih 2-3$ sa besplatnom poštarinom. Izgleda taj tvoj prodavač i nije baš jeftin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drage nail art koleginice, tek sam sad videla da sam zaboravila da napišem da su ove "tačkalice" magične, samo im daš boje na raspolaganje i one same prave precizne tačkice!!! :-)

      Delete
  4. nemam jos uvijek ni jednu tockalicu pa eto ne pravim tockice za sad :)

    ReplyDelete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)