Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

31 March, 2012

White-purple flower on light purple

I got the inspiration for this manicure from one of the greatest nail-artists Tartofraises, I changed only the position of the rhinestone.. :-)


Kiko n° 330 Lilac
Kiko n° 231 Sparkle Touch Rainbow Glitter
NYC n° 134 Pinstripe White
Acrylic colours
Kiko n° 103 top coat gel look ultra glossy effect












13 comments:

  1. Evo, ja ću da ostavim prvi komentar, sama sebi komentarišem! :-)
    Tufnice što se vide nisu mehurići od nekog neuspelog top coat-a, to su šljokice glitter laka Kiko 231, a njega sam dodala da malo sve to ulepša.. :-)
    Mislim da je ovo jedan od mojih najuspelijih radova koje sam objavila u poslednje vreme, jako sam zadovoljna kako je sve ispalo, a i boje mi se posebno sviđaju... :-)
    Hajde sada vi komentarišite... :-)

    ReplyDelete
  2. moram priznati da sam i ja zadovoljna, ma ne bih ni sama to bolje napravila ;-D
    nema teorije, meni je ovo izvan limita... na žalost :-(
    zbilja fantastično, precizna ruka i duša umjetnika *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nekako mislim da to nije izvan tvog limita, u stvari sigurna sam u to zato što sam videla mnoge tvoje radove koji su stvarno mnogo dobri. Baš bih volela da mogu da sednem pored tebe i da krenemo zajedno da radimo, polako, pa da vidiš da to sve možeš, ili da napravim jedan video (a on bi trajao sat vremena, hihih...) da pogledaš kako ja to gnjavim i kako nemam ni tehniku ni izvežbanu ruku, možda imam samo dosta strpljenja... Mislim, jeste da se meni svo to crtanje mnogo dopada, ali nisam ja nikakav genije... Da vidiš kako to kroz razne faze u toku rada izgleda, dođe mi da odustanem u prvih nekoliko faza, ali ipak nastavim jer se na kraju sve lepo sredi i dovede u red.. :-)

      Delete
  3. fantasticno!!!!!!!kod tebe nema neuspelih radova!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :-) Ima i neuspelih, samo što ti neuspeli završe na veštačkim noktima koje koristim za isprobavanje i nikad ne stignu do mojih noktiju! :-) Pa gde si ti i gde je taj novi blog? :-)

      Delete
  4. a da ti napravis nesto lose cisto da jedan dan imamo sve skupa sto kritizirat ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo, odmah se bacam na water marble pa će biti puno toga za kritikovanje! :-)

      Delete
    2. Hehehehe, zdaj sta me pa obe nasmejali!! =))
      Lendoxia, mislim, da to ne bo šlo. :D
      Raggio, tudi za water marble sem prepričana, da ti bo čudovito uspel! ;)
      Ta manikura je spet totalno precizna, všeč pa mi je tudi gliter lakec po vrhu, ker da nohtom še dodatno dimenzijo! Jaz obožujem takšne nadlake, ki jih lahko namažeš preko katerega koli laka in dodajo "tisto nekaj posebnega". No ja, tako je pri meni, pri tebi pa so še veliko bolj posebne tvoje poslikave! ;D

      Delete
    3. Bojim se da je water marble moja slaba tačka, a rado bih volela da mi uspe, zato ću morati da se nateram da malo vežbam...! :-)

      Delete
  5. evo konačno sam se nakanila i otvorila ga evo adrese
    http://chicks-n-bunnynails.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pronašla sam ga! Želim ti srećan početak i mnogo lepih i uspelih objavljenih radova! :-)

      Delete
  6. This is gorgeous, really well done!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think this one is one of my favourite manicures ever! During the work it didn't look like I expected, but at the end everything was perfect to me! :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)