Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

28 March, 2012

Blue abstract flower on white

I got the inspiration for this manicure from one of the greatest nail-artists Tartofraises, I used different colours :-)


Nail polish: NYC n° 134 Pinstripe White
Acrylic colours
Kiko n° 103 top coat gel look ultra glossy effect














10 comments:

  1. Uau, obe izvedbi sta mi všeč, njena roza je nežna, tvoja modra pa udarna! =) Pa tvoja oblika in dolžina nohtov sta mi zdaj najbolj najbolj všeč, vse skupaj je pa itak popolno! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda ovaj dizajn vizuelno izdužuje nokte? :-) Mislim da ćemo morati ovo da nacrtamo i na tvojim noktima! :-)

      Delete
  2. ajme prekrasni su <3 ja bi da mi netko ovako nesto nacrta jer znam da ne mogu sama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesu li prekrasni zato što su plavi? :-) Ma, nije tako komplikovano, bar ne ovo, hajde pokušaj i videćeš da će ti ići! :-)

      Delete
    2. i jer su plavi, a i jer su divni ovako, mozda jednom probam, ali stvarno mi free hand nail art ne ide

      Delete
    3. Znači, moraš da mi pošalješ jedan set veštačkih noktiju i krećem sa biznisom! :-)

      Delete
  3. Prekrasno :)
    Ostala sam bez teksta, oduševila si me totalno.

    ReplyDelete
  4. fantastično, besprijekorna izvedba... ali od tebe ništa drugo ni ne očekujem ;-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, jadna ja sada... Znači da mi nije više dopušteno samo namazati neki novi lak za nokte ili napraviti neki običan manikir! :-) Imaj milosti! :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)