Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

04 March, 2012

Green polka dots












Smalti:
Kiko Frozen n° 06 Iced Black
Kiko n° 345 Verde Giada
Kiko n° 346 Verdone Chiaro
Kiko n° 343 Verde Primavera
Kiko n° 305 Verde Chiaro Cromato
Essence All Access verde scuro
Bottega Verde gocce asciugasmalto istantaneo

Lakovi:
Kiko Frozen n° 06 Iced Black crna
Kiko n° 345 zelena žad
Kiko n° 346 svetlo zelena
Kiko n° 343 zelena
Kiko n° 305 svetlo zelena sa sjajem
Essence All Access tamno zelena
Bottega Verde kapljice za brzo sušenje laka

Nail polishes:
Kiko Frozen n° 06 Iced Black
Kiko n° 345 Jade Green
Kiko n° 346 Olive Drab
Kiko n° 343 Spring Green
Kiko n° 305 Light Green Chrome
Essence All Access dark green
Bottega Verde nail polish dryer



4 comments:

  1. Aaaaa, pa ti to resno? Na "dotting tool" tekmovanje bi se lahko prijavila vsaj 10x! In tudi zmagala, hihi! =)) Tudi ta manikura je zakon!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahaaaa...! Vratila si se kući i sada nadoknađuješ ono što si propustila na mom blogu! :-)))
      Pa, i ovaj manikir je lep, samo što je "Zodiac" ipak nešto posebno! :-) Još 1-2 dana i videćemo kako će se završiti "dotting tool" takmičenje..! :-)
      Hvala što navijaš za mene! :-)

      Delete
  2. ma cure o čemu pričate, ja pobjeđujem ahahaha 'smijeh cruelle de vil'
    jeste vidile koliko ima prijava...
    slažem se, zodiac je unikatan *.*
    ova mi je super, još mi se više sviđaju donje fotke, te su na prirodnom svjetu, čini mi se... predobra kombinacija boja :-D

    ReplyDelete
  3. Sećaš li se kako je završila Cruella? :-)

    Istina je to da ima mnogo prijava i da ima mnogo lepih radova, ali šta znaš kakav je ukus sudija, nikad se ne zna :-)
    U svakom slučaju, malo smo se igrale i "reklamirale" naše blogove :-)

    Evo, sa ovim manikirom sam se "iskupila" za ono "prepravljanje" prethodnog posta! :-)

    Ovaj manikir je napravljen uveče, tako da sam napravila dve grupe fotografija, prva grupa je na večernjem sobnom svetlu, a druga grupa je sa blicom... Inače, najviše mi se dopada kada napravim neki lep manikir u toku prepodneva, pa imam još i sunce na terasi, to znači da mogu da napravim samo jednu grupu fotografija, tako se vide prave boje lakova kakve one zaista jesu, a i brže završim i fotografisanje i doterivanje fotografija i pripremu posta... :-)

    ReplyDelete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)