Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

30 March, 2012

Pink abstract flowers on light pink

I got the inspiration for this manicure from one of the greatest nail-artists Tartofraises :-)


Kiko n° 256 Wild Rose Microglitter
Kiko n° 231 Sparkle Touch Rainbow Glitter
Acrylic colours
Kiko n° 103 top coat gel look ultra glossy effect















4 comments:

  1. ove ti nježne nijanse baš pristaju, a nail art - savršen, kao uvijek *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :-) Ja se sa ovim nežnijim nijansama baš i ne osećam "u svojoj koži", više mi prijaju tamne boje, kao što su crna, tamno siva, mnogo volim i plavu u svim nijansama, a u poslednje vreme sam naučila da cenim i belu, koristila sam je uspešno par puta kao pozadinu i svidelo mi se! :-)

      Delete
  2. sjajno :D mislim da je pravo vrijeme da recem da osim sto obozavam plavu, jako volim i rozu, super ti stoji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Znači i roza ti je prirasla srcu... Kod mene može da preživi na noktima jedan dan, pa se odmah vraćam tamnim bojama... :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)