Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

02 March, 2012

Silver crackle manicure















Smalti:
Kiko Frozen n° 06 Iced Black
Kiko Rock Top Nail Lacquer crackle n° 614 Argento
Kiko Gel Look Top Coat Ultra Glossy

Lakovi:
Kiko Frozen n° 06 Iced Black
Kiko Rock Top Nail Lacquer crackle n° 614 srebrna
Kiko Gel Look Top Coat Ultra Glossy

Nail polishes:
Kiko Frozen n° 06 Iced Black
Kiko Rock Top Nail Lacquer crackle n° 614 Silver
Kiko Gel Look Top Coat Ultra Glossy


4 comments:

  1. Uau, crackle finiš zelo lepo izgleda na tvojih lepih ozkih nohtih! Srebrna barva je tudi moja najljubša pri razpokančkih. :) Očitno je tale Kiko zelo dobre kvalitete in primerljiv z OPI-jevim Silver Shatter-jem. Pred časom sem imela zelo podobno manikuro, hihi!
    http://rainbows-and-blues.blogspot.com/2011/06/opi-silver-shatter-over-catrice-almost.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je moj prvi Kiko crackle lak (kolekcija se zove Rock Top Nail Lacquer), a odabrala sam srebrnu boju zato što mi se dopada a i zato što može da se kombinuje sa mnogo drugih boja.
      Ne mogu da uporedim Kiko sa OPI-jem jer imam samo Kiko, hihihi :-)) ali dok gledam tvoj post Opi-silver-shatter čini mi se da si u pravu :-) Ne znam da li ću uzeti još neki Kiko crackle, "vuku" me da ih kupim zlatna i crna boja, ali mislim da će ipak malo sačekati :-)

      Delete
    2. Ja, to je res, srebrni crackle lak lahko kombiniraš skoraj z vsemi podlagami, čeprav sem pri sebi ugotovila, da mi je najbolj všeč ravno preko temnih lakov! :) Zame je drugače "nujen" še črn crackle lakec. Če se odločiš za nakup tega ali pa zlatega, nam ju nujno pokaži na blogu (pa nič te ne nagovarjam k nakupu, hihi)! ;D

      Delete
    3. Hihihi... ne treba mene mnogo nagovarati, ja sebe vrlo brzo nagovorim da kupim neki novi zanimljiv lak..! Mislim da moram malo da se smirim, teško je biti "lakoholičarka", šta da ti pričam kad ti o tome već sve dobro znaš! :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)