Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

23 March, 2012

Deborah Shine Tech Scarabée 70 Twinkle Star

Vi presento lo smalto Deborah n° 70 Twinkle Star della collezione Deborah Shine Tech Scarabée.
Fotografie: fuori al sole. Due strati di smalto.

Predstavljam vam lak za nokte Deborah n° 70 Twinkle Star iz kolekcije Deborah Shine Tech Scarabée.Fotografije: napolju na suncu. Dva sloja laka.

I present to you the nail polish Deborah n° 70 Twinkle Star from the collection Deborah Shine Tech Scarabée.
Photographs: outside in the sun. Two layers of nail polish.

Nomi ufficiali degli smalti di tutta la collezione / Zvanični nazivi lakova cele kolekcije / Official names of nail polishes of the entire collection
69 Stone Paradise
70 Twinkle Star
71 Scarabee Green
72 Sun Flare
73 Sunset Highlights









2 comments:

  1. Tudi tale je lepotec! Celotna kolekcija je čudovita!... <3 Čeprav 72 Sun Flare še nisem uspela nositi, so me premamili Kikoti. Dobiš mail, hihi! ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima vremena, doći će na red i 72 Sun Flare.. :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)