Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

24 March, 2012

Deborah 7 Days Long Chrome 845 Turquoise

Vi presento lo smalto Deborah n° 845 Turquoise Chrome della collezione Deborah 7 Days Long Chrome.
Fotografie: fuori al sole. Due strati di smalto.

Predstavljam vam lak za nokte Deborah n° 845 Turquoise Chrome iz kolekcije Deborah 7 Days Long Chrome.Fotografije: napolju na suncu. Dva sloja laka.

I present to you the nail polish Deborah n° 845 Turquoise Chrome from the collection Deborah 7 Days Long Chrome.
Photographs: outside in the sun. Two layers of nail polish.

Nomi ufficiali degli smalti di tutta la collezione / Zvanični nazivi lakova cele kolekcije / Official names of nail polishes of the entire collection
840 Platinum Chrome
841 Lavender Chrome
842 Candy Chrome
843 Coral Chrome
844 Green Chrome
845 Turquoise Chrome










8 comments:

  1. nije loš, iako baš nisam luda za ovakvim finišom, ruko mi skroz čudno izgledaju s njim :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je moj jedini lak "metalac", ako može tako da se nazove :-)Ni ja nisam navikla, ali mislim da će mi ponekad dobro poslužiti, a sigurno ću probati i nešto na njemu nacrtati, pa ćemo videti... :-)

      Delete
  2. ajme imam nocne more od ovakvog finisa, mrzim crtice i nikad ne izgleda dobro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja nisam navikla na ovaj finiš, ali izgleda lepo, a evo Kvačka mi je u sledećem komentaru dala dobar predlog da pokušam da iskoristim ovaj lak za štampanje preko nekog tamnijeg laka, pa ćemo videti...

      Delete
  3. Meni je pa všeč, izgleda zelo dobro prekriven. Evo ti idejo - z njim probaj delati štampiljke preko temnejšega laka, meni se zdi krom finiš super za to, sploh, če je dovolj prekriven! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro, prihvatam predlog, isprobaću ga i tako što pre, pa ćemo videti šta će da ispadne! Samo, ja nisam majstor za štampanje kao ti, mislim da ću morati malo više da vežbam..! :-)

      Delete
    2. Ah, kaj naj rečem... Veš, "to nije u genima samo treba vežbati, znaš kako kažu: talenat je samo 10%, ostalih 90% je vežbanje i treniranje.. :-)" Hihihihi, le koga to citiram? =D
      Poleg tega pa sploh nisem majstor, meni uspe zelo malo štampiljk in samo te pokažem na blogu, ostale pa hitro obrišem, da jih slučajno ne bi kdo videl. ;D
      Me pa res zanima, kako se bo obnesel tale lakec pri štampiljkanju! =)

      Delete
    3. Hahaha...! Eto, imamo bar malo istih ili sličnih genetskih osobina: ne propuštamo priliku da se našalimo i nasmejemo! :-) Čim budem probala da odštampam nešto koristeći ovaj lak, dobijaš fotografije. Ako mi loše uspe dobijaš ih samo ti emailom (..hihihi...), bar da vidiš kakav je kontrast i kakva je moć pokrivanja laka! :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)