Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

03 March, 2012

Double dots on underwater blue













Smalti:
Essence Underwater n° 24 blu scuro
Kiko n° 340 Celeste
NYC n° 134 Pinstripe White bianco
Bottega Verde gocce asciugasmalto istantaneo

Lakovi:
Essence Underwater n° 24 tamno plava
Kiko n° 340 svetlo plava
NYC n° 134 Pinstripe White bela
Bottega Verde kapljice za brzo sušenje laka

Nail polishes:
Essence Underwater n° 24 dark blue
Kiko n° 340 Light Blue
NYC n° 134 Pinstripe White
Bottega Verde nail polish dryer



6 comments:

  1. netko se elegantno izvukao i malo preprevio zadnju manikuru, ha ;-D
    sviđa mi se i ova verzija :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Priznajem, kriva sam :-) Ali, nešto mi se to veče igralo sa tačkicama, pa onda kada sam već toliko fotografisala nisam htela da sve fotografije izmešam, nego sam podelila i napravila 2 posta... :-)

      Delete
  2. Hihihi, tudi meni je to zelo všeč, da si naredila "upgrade" prejšnje manikure! Tako je še bolj kompleksna na pogled, super! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bravo, to je prava reč! Ovo je "upgrade" prethodnog manikira! Zavrtelo mi se u glavi od svih tih tačkica..! :-)

      Delete
  3. I love this one. it's really gorgeous =]

    ReplyDelete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)