Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

06 January, 2014

Rimmel Salon Pro n° 701 Punk Rock

I present to you the nail polish Rimmel Salon Pro n° 701 Punk Rock.
Photographs: outside in the sun, two layers of nail polish, without top coat.

Later today I'll show you some nail art done using this beautiful nail polish :-) 








16 comments:

  1. I love the mix of purple and smokey grey in this one - really pretty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. This is the kind of colour that I really like :-)

      Delete
  2. I just bought it few days ago. It is absolutely gorgeous! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I bought it time ago, I bought 4 Rimmel nail polishes that I showed you these days, I liked them all and they were on sale :-)

      Delete
  3. A-MA-ZING! This is perfect dark blue, not so dark it looks black and so glossy. Great swatch :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Natalia! :-) I love this kind of colour! :-)

      Delete
  4. Serija Rimmela koliko vidim :) Lijep je i ovaj, dobri su mi ovi lakovi, taman sam relativno nedavno kupila prvog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, serija Rimmela :-) Kupila sam ih vec odavno, zajedno, na nekom finom snizenju, ovaj mi se najvise dopada :-)

      Delete
  5. It looks so beautiful on you!

    ReplyDelete
  6. meni ovo izgleda nekako sivo-ljubičasto-modro, volim ovakve boje <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volim sve ove tri boje koje si nabrojala, tako da je ovo pravi pogodak! :-)

      Delete
  7. Jako mi se sviđa <3 izgleda kao jedan od onih lakova koje staviš na nokte kad ti ne pada ništa na pamet i sigurna si da će biti lijepo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da bi ovaj lak mogla nositi i samog na noktima, mada vrlo retko odolim, moram uvek nesto da dodam svakom laku :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)