Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

14 December, 2012

Kiko Glitter Nail Lacquer n° 407 Starry Indigo


I present to you the nail polish Kiko n° 407 Starry Indigo, from the Glitter Nail Lacquer collection, limited edition
Photographs: outside in the sun. Two layers of nail polish.













15 comments:

  1. I wish I could own this polish it looks like Essie's Stary Stary night. It looks great on you. So lovely :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I don't have Essie Stary Stary night :-) but this one looks really "stary" :-) Thank you! :-)

      Delete
  2. WOW, this is so beautiful, goes right on my wish list...!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Well, purplish is the colour that you like, I know :-)

      Delete
  4. *_* I need this stuff, pocinjem se pitat zasto nitko ne uvozi kiko u hrvatsku pa oni imaju predivne lakove

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam zasto ih ne uvoze, buduci da smo toliko blizu, a jeste, Kiko ima prekrasne lakove :-)

      Delete
  5. Gorgeous glitter! <3

    ReplyDelete
  6. joj grozan je... toliko je ružan da ti je najbolje da ga se odmah rješiš, evo ja ću ti ga udomit da ne zagađuješ okoliš ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neka ga on kod mene, ja bas imam kolekciju ruznih lakova, pa bez ovoga ne bih mogla! :-)

      Delete
  7. Evo, tole je pa eden največjih lepotcev, kar sem jih videla v zadnjih nekaj letih!!! Sem mislila, da me lakci ne morejo več pretirano presenetiti, ampak ko sem odprla paketek, ki si mi ga poslala, se mu nisem mogla načuditi!!!
    Sem ga že namazala, tako da kmalu dobiš mail s slikicami, hihihi!
    HVALAAA TI!!! =))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) Tacno sam znala! Uopste nisam sumnjala da ti se nece svideti, uzela sam ga bez razmisljanja, to je bio siguran izbor! :-) Srecna sam da ti se dopada! :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)