Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

01 November, 2012

Bee manicure

Base colour:
Kiko n° 340 Light Blue

Grass:
Kiko n° 343 Spring Green
Kiko n° 390 Light Green

Bees and flowers:
Debby Color Play n° 163 Yellow
Kiko n° 228 Sparkle Touch Transparent Microglitter
NYC n° 134 Pinstripe White
Kiko n° 386 Pastel Blue
Acrylic colours

NYC n° 138 Classy Glassy top coat









18 comments:

  1. Aaaaaaaaa. :O KAKO JE STRAVA! ^_______^ Preprepreslatko! :D Svaka cast za ideju!

    ReplyDelete
  2. jel se zove Maja? predobra je manikura

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa, naravno, pcelica Maja! ;-) Ma, nije, nema onu zutu cupavu kosicu kao pcelica Maja! :-)

      Delete
  3. ajme preslatka je *.*
    šta te puklo proljeće, prvo bubamare pa sad pčelice... ali meni se sviđa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala...! :-) Pa, sto se mene tice, posto sam uzasno zimogrozljiva, moglo bi stalno da bude prolece i te neke prolecne temperature... :-)

      Delete
  4. ohhh cute <3
    yelizimtrakesintiler.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. This is amazing!! :)

    ReplyDelete
  6. E, pa nimam več besed! =)) Saj pravim, ko sem prvič pregledala nove objave, sem se sprostila, zdaj pa me tvoje manikure spravljajo v dobro voljo. Vsaka čast, super ideja in izvedba! =))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :-) Drago mi je da te gledanje mojih manikira odobrovolji, to je bas lepo! :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)