Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

09 November, 2012

Blue dots gradient

Base colours:
NYC n° 134 Pinstripe White

Dots colours:
Kiko n° 339 Cornflower
Kiko n° 386 Pastel Blue
Kiko n° 294 Indigo
Maybelline n° 630 Dark Denim

NYC n° 138 Classy Glassy top coat











26 comments:

  1. This is so classy and yet bright and fun!

    ReplyDelete
  2. fenomenalno, kao i uvijek! polako ali sigurno postaješ moja najdraža bloggerica! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) Hvala ti! To je lepo cuti, ali tako cu se uobraziti..! :-)

      Delete
  3. vraze jedan znas ti sto se meni svidja, necu ti uopce vise komentirat na ove plave postove :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dolazi jos jedan za par dana, pa ti nemoj kontrolisati moj blog narednih dana, da te ne nerviraju ovi plavi postovi, hihihi...! :-)

      Delete
  4. Such a pretty gradient! I like it so much :)

    ReplyDelete
  5. non mi stanco mai di vedere le tue nail art... questa è bellissima, l'effetto gradient ti è venuto benissimo!

    ReplyDelete
  6. jednostavno a super efektno, lajkam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da znas da je stvarno tako: jednostavno a super efektno..! :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)