Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

24 April, 2012

Nail mail - beautiful package from Belgrade!

Un paio di giorni fa ho ricevuto un pacchettino da Belgrado, da mia sorella Maja! Una scatola comune, piena di varie cose impacchettate per bene.. Vedendo la grandezza delle cosettine impacchettate, si poteva facilmente indovinare che cosa contenevano! :-)

Pre nekoliko dana sam primila jedan paketić iz Beograda, od moje sestre Maje! Jedna sasvim obična kutija, puna raznih dobro upakovanih stvarčica, kao da su mali paketići.. Gledajući veličinu paketića moglo se lako pogoditi šta oni sadrže! :-)

A couple of days ago I received a package from Belgrade, from my sister Maja! It was a common box,  full of various things , wrapped really good like tiny packages.. Watching them it was easy to guess what they were hiding inside!


Ecco tutto il contenuto, una volta tolto dalla scatola e dall’imballaggio protettivo! :-)

Evo sadržaja, upravo izvađenog iz kutije i iz zaštitne ambalaže..! :-) 

Here are all the things, just after taking them out of the package and the protecting wrapping..! :-) 

Smalti / Lakovi za nokte / Nail polishes:
Aura Inches Techno 321
21 n° 07, dark pink
21 n° 10, dark purple
Essence n° 78 Blue Addicted
Essence n° 72 Time For Romance
Essence n° 67 Make It Golden
Essence n° 38 Choose Me
Essence n° 43 Where Is The Party
Essence n° 84 Midnight Charme
Essence n° 77 In Style
Essence n° 02 Circus Confetti Special Effect Topper

Le altre bellissime cose che conteneva il pacchetto:
Essence disegno per nail stamping, n° 9
Essence disegno per nail stamping, n° 10
Essence nail art penna, colore argento
Nail art stamping set
Confezione di unghie artificiali (per le esercitazioni nail art)
Confezione con 15 scatoline di perline di diversi colori
Adesivi per le unghie
5 piccole bottigliette piene di perline di diversi colori
2 scatoline piene di strass per le unghie
Crema mani “Spiderman” :-)

Ostale prekrasne stvarčice koje su bile u paketu:
Essence pločica za štampanje n° 9
Essence pločica za štampanje n° 10
Essence nail art olovka srebrne boje
Set za štampanje po noktima
Pakovanje veštačkih noktiju (za vežbanje nail art-a)
Pakovanje sa 15 kutijica punih perlica raznih boja
Nalepnice za nokte
5 malih flašica punih perlica raznih boja
2 kutijice sa ukrasnim kristalčićima za nokte
Krema za ruke “Spiderman” :-)

The other beautiful things that were in the package:
Essence nail stamping plate n° 9
Essence nail stamping plate n° 10
Essence nail art pen, silver
Stamping nail art set
Box of artificial nails (for nail art exercises)
Box of beads containing 15 different colours
Nail stickers
5 little bottles full of beads
2 little boxes full of silver rhinestones
Hand cream “Spiderman” :-)








Carissima ape Maja, ti ringrazio tanto per questo bellissimo pacco! Grazie per tutti gli sforzi per trovare tutte queste belle cose per me, una dopo l’altra, per metterle insieme e formare questo pacco e per mandarmelo :-)
Grazie anche al mio carissimo nipotino Vučko per la sua speciale crema per le mani “Spiderman”, questa è sicuramente magica, così zia avrà le mani e le cuticole molto curate e le unghie le cresceranno velocissimamente! :-)
Un grande bacio per voi due!

Draga pčelice Majo, mnogo ti hvala za ovaj prekrasan paket! Hvala za trud koji si uložila da sve te lepe stvarčice malo po malo sakupiš za mene, da oformiš ovaj paket i da mi ga pošalješ :-)
Hvala i mom dragom sestriću Vučku za njegovu specijalnu “Spiderman” kremu za ruke, ona je sigurno magična, tako će tetka da ima negovane ruke, kožicu oko noktiju a i nokti će da rastu neverovatnom brzinom! :-)
Veliki poljubac za vas dvoje!

Dear bee Maja, thank you so much for this beautiful package! Thank you for all your efforts to find and prepare all these beautiful things for me, thank you for making this package and sending it to me :-)
Thanks also to my dear nephew Vučko for his special “Spiderman” hand cream, it is surely magic, so his aunt will always have soft hands and cuticles and her nails will grow soooo quickly! :-)
Big kiss for both of you!



10 comments:

  1. O kakav divan paketic!!!!Javi utiske o ovom pecatu bas me zanima jer ja muku mucim sa njim ali nasla sam lak koji naravno nije za pecate ali jedino na njenu funkcionise

    ReplyDelete
    Replies
    1. OK, čim pre budem mogla poslaću ti odgovor na email, da ne bih ovde u komentarima mnogo dužila :-)

      Delete
  2. Joooj, pčelica Maja in Spiderman Vule! =))
    Čudovit čudovit paketek, Raggio bo uživala 100 na uro!!! =))
    *cmok*cmok* vsem!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da... pčelica Maja i Spiderman Vule, kakva je to strašna kombinacija! :-) Paket je čudovit, a uživanja će biti u narednih godinu dana, kad samo pomislim šta sve može da se uradi sa tim mnogobrojnim perlicama....! :-)

      Delete
  3. ajoj, i ja bih takvu sestru ;-D
    paket je predivan, svaka čast *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. E pa ne može, sestra je MOJA! :-) A sadržinu paketa sada malo po malo "gustiram"... :-)

      Delete
  4. Draga nasa Taco bilo nam je zadovoljstvo pripremati za tebe paket. A pogotovo sa ovim sadržajem za koji smo bili sigurni da će te obradovati.
    Samo napred koristi sve a mi ćemo uživati u tvojim umetničkim delima.
    Ljube vas Spiderman Vučko i Maja. :)(:

    ReplyDelete
    Replies
    1. E pa dobro, ako vam je baš bilo zadovoljstvo da pripremate stvarčice, onda da ponovimo: treba mi još i ovo... i ovo... i ovaj lak... :-)
      Hvala Spidermanu Vučku i hvala tebi, a nadam se da ćemo uskoro ostvariti neko od tih umetničkih dela i na tvojim noktima :-)

      Delete
  5. Bila jednom jedna pčela Maja...
    Pčelica je bas cakana. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, pčelica mi spašava ovaj post, uvek je bila i ostala prava pčelica-slatkica! :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)