Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

21 April, 2012

Kiko Rock Top n° 615 light golden crackle

Vi presento lo smalto Kiko Rock Top n° 615 crackle oro chiaro.
Fotografie: fuori al sole, con top coat.

Predstavljam vam lak za nokte Kiko Rock Top n° 615 svetlo zlatni crackle.
Fotografije: napolju na suncu, sa top coat-om.

I present to you the nail polish Kiko Rock Top n° 615 light golden crackle.
Photographs: outside in the sun, with top coat.










8 comments:

  1. Ja, res je, ta efekt je pa čisto drugačen kot pri črnem laku! In če povem po pravici, mi ni preveč všeč, kot bi bil lak "pokvarjen". =( Škoda, ker ideja o zlatem crackle lakcu se mi sicer zdi super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidiš, namazala sam ga na isti način kao i onaj crni crackle, ali je sasvim drugačije odreagovao... Sigurno ću ga ponovo probati jer bih želela da postignem efekat kao sa crnim, mada ni ovo uživo nije bilo tako loše, u toku dana sam se navikla... :-)

      Delete
  2. krasno puca, i dobro si ga iskombinirala :-D
    mi nemamo kiko :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod mene su otvorili prodavnicu Kiko prošle godine, tako u neko vreme kada sam i ja počela sa blogom.. Ponekad pomislim da bi bilo bolje da je nisu otvorili, hihihi... Kada tamo uđem, ne znam da izađem bez sat vremena... :-)

      Delete
  3. e bome ovaj mi se ne svidja, ima neki cudan efekt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, u pravu si, ne znam zašto tako reaguje, a probaću da promenim tehniku i da pokušam da ga "nateram" da mi "puca" kako ja hoću... hihihi... ne verujem baš da ću uspeti... :-)

      Delete
  4. Crni je mnogo lepsi ocekivala sam neku zlatniju boju,mozda je uzivo drugacija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zove se "light golden crackle" što znači da nije baš jako zlatne boje, ali problem nije u boji, ona je uživo dosta dobra :-) Mislim da je problem u tome što ne "puca" na uobičajeni način, kao što puca crni crackle, a oba su iste firme Kiko... Moram još neki put da ga probam, da nešto promenim u samom nanošenju laka, pa da vidim da li može malo bolje da ispuca..

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)