Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

25 April, 2012

Deborah Sense Tech 100% Mat n° 01 black

Vi presento lo smalto Deborah Sense Tech 100% Mat n° 01, nero.
Fotografie: fuori al sole, senza top coat.

Predstavljam vam lak za nokte Deborah Sense Tech 100% mat n° 01, crna boja.
Fotografije: napolju na suncu, bez top coat-a.

I present to you the nail polish Deborah Sense Tech 100% mat n° 01, black.
Photographs: outside in the sun, without top coat.












6 comments:

  1. obožavam crni lak... e sad sam se sjetila da ga nisam davno nosila :-(
    imam sivi iz ove kolekcije... sad se već i ne sjećam ali čini mi se da nešto i nisam bila oduševljena kvalitetom :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, crna boja je nešto posebno... :-)
      Ne znam šta da ti kažem za tvoj sivi, iz ove kolekcije imam samo ovaj crni i čini mi se dosta kvalitetan! :-)

      Delete
  2. najbolji crni koji sam ikad koristila...
    lijepi noktići btw. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :-) Jeste, mnogo je lep i zbog njega su počeli da mi se dopadaju mat lakovi za nokte! :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)