Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

18 April, 2012

Four colours dots square

NYC n° 134 Pinstripe White
Kiko n° 229 Sparkle Touch Ivory Glitter Multicolour
Kiko n° 343 Spring Green
Kiko n° 294 Indigo
Kiko n° 253 Magenta
Kiko n° 331 Violet
NYC n° 138 Classy Glassy top coat









10 comments:

  1. Replies
    1. Maria, thank you so much! For this creation I really needed your OptiVisor to make my eyes work easier! ;-) You can imagine why I didn't draw the dots on all nails :-)))

      Delete
  2. kako je dobro!!!!fenomenalno izgleda!!!

    ReplyDelete
  3. Au, koja preciznost! Svala ti čast, mora da imaš hiruršku ruku :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Da znaš da sam mnogo puta u toku izrade ovog manikira poželela da imam pri ruci neku lupu, ali neku baš jaku...! :-)

      Delete
  4. ovo sam skoro preskočila, sramota :-(
    genijalna manikura, svaka čast... ako sad kažem da mi je najbolja, možda se drugi put ugrizem za jezik ali zbilja je fantastična *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa, dobro, možeš da kažeš da ti je ova najbolja DO SADA, a ja ću onda sigurno da krenem da se takmičim sama sa sobom i potrudiću se da napravim nešto još bolje :-) pa ćemo videti kada ću ponovo uspeti da ti "izvučem" komentar da ti je neki nov moj manikir postao najbolji! :-)
      Hvala, hvala! :-)
      P.S. i ovako nosim naočare, mada je dioptrija mala, ali u toku izrade ovih tačkica dioptrija mi se sigurno povećala, tako da moram da nabavim neku lupu ili onaj Marijin OptiVisor... :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)