Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

20 April, 2012

Kiko Rock Top n° 612 black crackle

Vi presento lo smalto Kiko Rock Top n° 612 crackle nero.
Fotografie: fuori al sole. Senza top coat e con top coat.

Predstavljam vam lak za nokte Kiko Rock Top n° 612 crni crackle.
Fotografije: napolju na suncu. Bez top coat-a i sa top coat-om.

I present to you the nail polish Kiko Rock Top n° 612 black crackle.
Photographs: outside in the sun. Without top coat and with top coat.










10 comments:

  1. izgleda kao somot,svidja mi se samo steta sto ovde nema da se kupe kiko lakovi :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda nema Kiko lakova, ali sigurno ima drugih isto tako dobrih marki :-) Probaj sa firmom Essence, njih ima u prodavnicama DM, a znam da oni imaju crackle lakove :-)

      Delete
    2. Imam 2 essence zadovoljna sam i bojom i kvalitetom ali ovaj DM kod mene uopste ne nabavlja druge boje,ima svega nekoliko boja i to nekih koje se meni ne svidjaju i ove 2 koje vec imam,a Kiko ima neke mnogo lepe pastelne...Koliko je postojan Kiko?

      Delete
    3. Mislim da je Kiko dosta dobra firma, nudi dobar kvalitet za relativno prihvatljivu cenu proizvoda. Što se tiče postojanosti, tu baš ne mogu da budem mnogo objektivna. U poslednjih par meseci vrlo često menjam manikire, što znači da ih menjam skoro svaki dan ili na dva dana, da bih imala slobodne nokte za neku novu "kreaciju", to znači da ne uspem da vidim koliko dana bi lakovi trajali na noktima... A i inače, pošto sam u supermarketu gde radim u stalnom kontaktu sa metalnim novcem, raznim kutijama, celofanima itd. nokti su mi pod stalnim udarom, večito im preti opasnost da budu slomljeni, iskrzani, da se manikir ošteti i slično..
      Sećam se da sam u novembru prošle godine otišla u Beograd sa jednim manikirom na noktima, bila sam u Beogradu 5 dana i vratila sam se kući i još uvek sam imala na noktima isti manikir, na rubovima možda malo oštećen, ali podnošljiv... a taj manikir je bio urađen sa lakovima Kiko, možeš ga videti ovde:
      http://raggio-di-luna-nails.blogspot.it/2011/12/creazione-n-13-kreacija-n-13-creation-n.html

      Delete
  2. Uau, čudovito ti je uspelo! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, dosta dobro "puca", sviđa mi se :-) Sutra ćeš videti još jedan Kiko crackle lak druge boje, ali on se sasvim drugačije ponaša... Ne znam od čega to zavisi, od boje, od pigmenata... ja sam oba laka namazala na isti način, ali su sasvim različito reagovali... :-)

      Delete
  3. wow, ovo se zove pucanje, puuuuuno bolji od zlatnog *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. U pravu si, i meni se više dopada od zlatnog.. Moram malo ponovo da isprobam zlatni crackle, da vidim kako treba da ga namažem da mi i on ovako puca, mislim da bi kod mene imao dobru primenu..

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)