Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

27 November, 2011

Ringraziamento - Zahvala - Thanks

Ringrazio la mia carissima parente e amica Mateja (Kvacka, del blog Rainbows and Blues) che mi ha suggerito di entrare nel mondo dei blogger per pubblicare le mie creazioni, i miei lavoretti. Mi ha offerto il suo aiuto e dal primo momento ha fatto il tifo per me! Grazie, Kvacka! :-)

Zahvaljujem se mojoj dragoj rođaci i prijateljici Mateji (Kvačka, sa bloga Rainbows and Blues) koja mi je predložila da se priključim svetu bloggera da bih objavila moje kreacije, moje male radove. Nesebično mi je ponudila svoju pomoć i od prvog trenutka je „navijala“ za mene! Hvala, Kvačka! :-)

I would like to thank my dear cousin and friend Mateja (Kvacka, from blogg Rainbows and Blues) who gave me the idea to enter the world of bloggers and to publish my creations, my little works. She offered me her help and she cheered for me from the very first moment! Thank you, Kvacka! :-)





2 comments:

  1. Raggio di Luna, hvala! *hugs* Vesela sem za tvoj pričetek, zdaj pa ti želim zelo uspešno nadaljevanje "blogganja"! =)
    Z veseljem bom spremljala tvoj blog in prepričana sem, da nas bo kmalu veliko navdušenk in spremljevalk, tvoji nohtki so namreč vedno lepo poslikani! =)

    ReplyDelete
  2. Hvala! Ovih dana sređujem sav prikupljeni materijal, sve fotografije "kreacija" koje sam do sada napravila. Nadam se da ću ih uskoro objaviti i da ću nastaviti sa novim kreacijama i novim postovima! :-)

    ReplyDelete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)