Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

08 August, 2012

Flower simplicity

Maybelline n° 610 Ceramic Blue, click on the link to see it! :-)
Essence n° 11 Grape - metallic Rocks! Freestyle&Tip Pinter
Acrylic colours
NYC n° 138 Classy Glassy top coat










21 comments:

  1. It's so delicate, feminine and super gorgeous - I really love this blue as the base for this design - beautiful!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I agree with Maria, it's super gorgeous! ;)

      Delete
    2. Thank you, Maria and Irina! :-) Yes, the base is amazing and I just wanted to add something simple, to keep it delicate! :-)

      Delete
  2. Oooooh, ubijaš me, ugani, kam bom shranila tole manikuro??? =)) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. U fajl "Potencijalni manikiri za vencanje"? :-)

      Delete
    2. A ovde ne bi nista promenila ili imas ideju za neki dodatak ili promenu boje? :-)

      Delete
    3. Ne, mi je všeč kar takšna, kot je! =) Čeprav verjetno komu ne bi bila všeč takšna poročna manikura - plava, meni je pa sigurno. ;)

      Delete
    4. Posto si odabrala manikir, sada moras da pronadjes odgovarajucu vencanicu! :-)))

      Delete
  3. fantastično, sve bolje od boljeg *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, draga :-) A tek kad porastem kako cu tek lepo crtati! :-) hihihihi.... :-)

      Delete
    2. stvarno, šta ćemo tek onda gledat ;-D
      ne mogu niti zamislit da može i bolje od ovoga

      Delete
    3. Onda ce mi biti dosadno da crtam desnom rukom, pa cu se izvezbati da i levom nesto fino nacrtam... :-)

      Delete
  4. beautiful color! and i loveeee the flowers!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) Thank you, Lydz! The flowers are very simple, but it seems that everything matches good! :-)

      Delete
  5. So sweet and pretty! I like it a lot :)

    ReplyDelete
  6. plavo <3 nail art sjajan kao i uvijek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :-) Hihihi...ima plavaca u mojoj kolekciji, a i stalno neki novi upadne... :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)