Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

03 August, 2012

NYC n° 257 Lavender Cupcake

Vi presento lo smalto NYC n° 257 Lavender Cupcake.
Fotografie: fuori al sole. Due strati di smalto.

Predstavljam vam lak za nokte NYC n° 257 Lavender Cupcake.
Fotografije: napolju na suncu. Dva sloja laka.

I present to you the nail polish NYC n° 257 Lavender Cupcake.
Photographs: outside in the sun. Two layers of nail polish.









12 comments:

  1. OHMG, this is absolutely gorgeous, I love it, it's so delicate!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) Yes, I agree, it is delicate... I also added some nail art... :-)

      Delete
  2. bello bello bello! io adoro il viole in tutte le sue sfumature, non può non piacermi! :)

    ReplyDelete
  3. predivna boja, prenježna i otmjena :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) Da, da, tako sam se osecala kao neka princeza, hihihi... bar na jedan dan... :-)

      Delete
  4. lijepa je boja i super ti stoji. ja nemam nista ovakvo u kolekciji, nikad mi ne izgledaju zanimljivo na policama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, boja je stvarno OK, nesto izmedju roza i ljubicaste, a u svakom slucaju ne mnogo upadljiva, a odlicna i za nail art! :-)

      Delete
  5. i need to get this shade is beautiful!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, I agree :-) And I'm happy to have it in my collection! :-)

      Delete
  6. Zanimivo, nikoli si ne bi kupila takšnega laka, ampak ko ga pa vidim namazanega - čista perfekcija! <3 Zelo lepo ti paše in ti naredi tako lepe in nežne rokice!... =))

    ReplyDelete
    Replies
    1. To se i meni desava, kada neki lak gledam u prodavnici mozda me uopste ne privlaci, a onda ga vidim na necijem blogu i na necijim noktima i sama sebi kazem da sam luda sto ga nisam kupila! :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)