Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

13 September, 2013

Essence Tribal Summer n° 02 Inti Inka

I present to you the nail polish Essence Tribal Summer n° 02 Inti Inka.
Photographs: outside in the sun, two layers of nail polish, with top coat.







14 comments:

  1. Nice colour :) Thanks for the swatches!

    xo Maddy | spilledpolish

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Maddy! :-) Not one of my favourite colours, but really "summery" :-)

      Delete
  2. Replies
    1. :-) Usually I don't wear yellow, and surely I don't wear it "alone" on my nails, but I used it as a base for my floral nail art creation! :-)

      Delete
  3. YELLOWWWWW on Tanja's nails - I just fainted ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) I told you, it's all your fault! :-) Well, it stayed on my nails just about 30 minutes, then I covered it with some flowers... :-)

      Delete
  4. Adesso aspetto la trasformazione, riesci sempre a stupirmi. Ti invidio per la voglia di disegnare sulle unghie, e la pazienza che hai. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) Grazie! :-) Sì, ho sempre voglia di disegnare sulle unghie, raramente porto "soltanto" lo smalto, deve esserci qualche fiorellino o qualche altro disegno sopra... :-)

      Delete
  5. Preskocih ovo iako nije losa boja, nekako kod zutih se uvijek grozim aplikacije pa ih ne kupujem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ga kupila da pravi drustvo prvom zutom lakicu koji imam, da se ne oseca usamljen... :-) A na kraju bojica mi nije tako losa... :-) Mislim, moram svakako nesto na nju dodati, ali je dobro podnosim! :-)

      Delete
  6. dobra bojica... volim žutaće i da mi nije tako teško pronaći nijansu koja mi paše nosila bih ih i češće :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zuta boja je boja koju najmanje volim i najmanje koristim... Mislim da imam samo 3 zuta laka, jedan od njih sam dobila na poklon... i eto da kazem da mogu da "prodju" neke pastelne zute nijanse... i to naravno uvek sa "dodacima" :-)

      Delete
  7. oooooooooooooh my kinda color!!! LOVE IT!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) It is one of THREE yellow nail polishes that I have... :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)