Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

26 September, 2017

Kiko Glitter Metal Nail Lacquer n° 06 Emerald

I present to you the nail polish Post - Kiko Glitter Metal Nail Lacquer n° 06 Emerald.
Photographs: outside in the sun, three layers of nail polish, without top coat.








6 comments:

  1. Che bello! Anch'io ne ho preso uno, quasi appena usciti (il viola) e mi ripromettevo di comprarne ancora un paio durante i saldi, ma sono spariti subito!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Idem :-) Questo qui è stato la mia prima scelta e poi sono spariti gli altri! :-)

      Delete
  2. E o ovoj boji sam ti govorila. Totalno ljepa ali toliko puta ga moras mazati, da se meni to ne da 😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. U pravu si! Ni ja ne volim kad moram da mazem 3-4 sloja, obicno i se to cini gubljenje vremena i nemam dovoljno strpljenja da cekam da se svi ti slojevi osuse... Ali nijansa je prelepa...! :-)

      Delete
  3. Replies
    1. Yes, I like it a lot, you just need to have a little bit patience and wait until 3-4 layers dry completely.. :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)